قاب فانتزی A20
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امروزه انواع مختلفی از قاب برای محافظت از تلفن‌های همراه تولید و به بازار عرضه شده‌اند. علاوه بر کیفیت و محافظت تلفن همراه زیبایی در طراحی و تنوع رنگی بالا جز ویژگی‌های مهم یک قاب برای انتخاب توسط افراد با سلیقه‌های مختلف می‌باشد. قاب‌های فانتزی با طرح و رنگ‌های زیبا و بسیار شیک طرفداران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کرده‌اند. در این مقاله ما قاب فانتزی A20 را معرفی می‌کنیم در ادامه با وبلاگما همراه باشید

ویژگی‌های قاب فانتزی A20

امروزه به دلیل استفاده‌ی زیاد کاربران و افراد از تلفن همراه حفاظت از آن‌ها در برابر آسیب‌ها یک چالش اصلی است. به همین دلیل برندها و تولیدکننده‌های مختلفی انواع قاب‌ها با طراحی‌های زیبا و رنگ‌های جذاب برای انواع مختلفی از گوشی‌ها را تولید کرده‌اند. قاب‌های فانتزی علاوه بر محافظت، زیبایی تلفن همراه شما را دوچندان می‌کنند به همین خاطر مورد پسند طیف وسیعی از کاربران قرار گرفته است. طراح‌های برجسته و آکواریومی این قاب‌ها ظاهری متفاوت و زیبا به گوشی شما می‌دهد. که مناسب برای سلیقه‌ی کلیه‌ی افراد طراحی شده است. برای مثال طرح گربه‌ی برجسته در  قاب فانتزی A20 طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.  قاب گوشی a20 فانتزی ساخته شده از پوشش پریمیوم با چاپ سه بعدی بسیار شیک و با دوام است. همچنین جنس پلی کربنات سخت این قاب‌ها باعث کیفیت بالای این قاب در برابر ضربه شده است. قاب فانتزی A20 ضد خش ، ضد آب، ضد ضربه نیز می‌باشد و از تلفن همراه شما در برابر شوک‌های ناگهانی نیز محافظت می‌کند. همچنین با پوششی مناسب مانع از ورود گرد و غبار به داخل تلفن همراه شما می‌شود.

در قابهای فانتزی A20 پوششی برای دکمه‌های کناری نیز در نظر گرفته شده است که به خوبی از بدنه و دکمه‌ها مراقبت می‌کند و دسترسی آسان و راحتی را برای کاربران فراهم نموده است. وزن سبک و ضخامت مناسب باعث استفاده‌ی راحت و آسان و خوش دست بودن گوشی برای شما عزیزان شده است. همچنین این قاب به گونه ایی طراحی شده است که قراردادن و برداشتن قاب توسط کاربران به سادگی امکان‌پذیر باشد. قاب‌های فانتزی با طرح‌های برجسته دارای انعطاف‌پذیری کم‌تری نسبت به قاب‌های معمولی را دارا هستند که برای سلیقه‌های مختلف افراد طرح‌های متنوعی به صورت برجسته در این قاب‌ها تعبیه شده است و زیبایی بی‌نظیری را به تلفن همراه شما هدیه می‌کند. که چشم هر بیننده‌ایی را به خود خیره می‌کند.





:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: